Poznajcie markę LA WOMAN – koszule premium dla wyjątkowych kobiet

Agata Krotowska, dziś założycielka i projektankta marki modowej i doradca wizerunkowy. Wczoraj – konsultant ds zarządzania projektami. Poznajcie historię kreatorki marki LA WOMAN.

agat
Kiedy jej magisterskie studia ekonomiczne zbliżały się do końca, poczuła, że jej światem jest moda. Zdecydowała się spróbować swoich sił na egzaminach wstępnych do szkoły artystycznej i udało się! Równolegle z pierwszymi doświadczeniami zawodowymi w dużej międzynarodowej korporacji kontynuowała studia zaoczne na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W latach 2008-2012 pracowała, najpierw, w Zespole Zarządzania Projektami w centrali Banku Millenium, potem w Biurze Zarządzania Projektami firmy AVON. Choć zarządzanie projektami i optymalizacja procesów były pasjonujące, czuła, że spełni się dopiero w upragnionej modzie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania marką modową w Akademii Leona Koźmińskiego i …zaryzykowała. Zrezygnowała z pracy dla innych na rzecz budowy własnej marki szykownych koszul damskich LA WOMAN.

Agata_Krotowska_La_Woman
Choć pierwsza LA WOMAN powstała stosunkowo niedawno, bo w listopadzie 2013, marka świetnie sobie radzi – jest dostępna w piaseczyńskim butiku White House oraz warszawskim Ordynacka Store, systematycznie pojawia się na targach młodej polskiej mody i za każdym razem spotyka się z dużym uznaniem klientek.

– Moje doświadczenia i wiedza z biznesu oraz wykształcenie i umiejętności z zakresu projektowania bardzo pomogły przy budowaniu marki LA WOMAN. Dzięki nim mogłam planować markę kompleksowo, od produktu, przez identyfikację wizualną, po dystrybucję i promocję. To wpłynęło na spójność LA WOMAN jako marki – mówi Agata Krotowska.

LA WOMAN to koszule premium o eleganckiej i prostej formie, przywodzącej na myśl profesjonalizm i intelektualną stronę kobiety oraz siłę męskiej koszuli, jednocześnie nie pozbawiające kobiecego uroku. LA WOMAN szyje z najwyższej jakości materiałów, wiele elementów koszuli jest wykańczana ręcznie. Każda koszula jest taliowana specjalnie na polską sylwetkę, z zestawem wyjątkowych dodatków pozwalających na personalizację i zaadoptowanie koszuli do różnych okazji i stylów: krawatki (pionierski pomysł LA WOMAN) w zróżnicowanych wzorach, tkaninach i kolorach, dopracowane mankiety i kołnierze, zestaw guzików do wyboru. To wszystko sprawia, że jedną LA WOMAN możesz nosić na wiele sposobów. W planie LA WOMAN są limitowane serie kolorystyczne oraz biżuteria dedykowana koszuli.

– Przez lata pracowałam w korporacji i zawsze dużym problemem okazywało się znalezienie odpowiedniej koszuli, która podkreśli profesjonalizm kobiety biznesu, ale również nie będzie nudna i bezosobowa. Myślę, że z LA WOMAN udało mi się osiągnąć kompromis zabawy stylem i dumnej elegancji w jednym – dodaje Agata Krotowska.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej lub zamówić unikatową koszulę wejdźcie na stronę http://www.lawoman.pl/ i na https://www.facebook.com/LaWomanBrand

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *